Click here for Myspace Layouts

About Me

My photo
>> peramah >> sker pozing >> ske wt org heppy >> ske wat org gelark >> sgt2 sensitif >> ske menangis ! >> klau nux twu ebih bnyk psl aq .... just follow my blog keyh ... ^_^

Followers

Monday, August 27, 2012

Saya Cintakan Awak Sepenuh aty Saya (˘⌣˘)ε˘`)

Nampak x tajuk diatas... ambboii sye sedang dilamun cinta..
Alhamdulillah.. sedar xsedar sye dah nak masuk 9 bulan ngan dia..
mmg banyak halangan dan ringtangan yg kami lalui bersama..

kami kerap gaduh.. gaduh sgt2.. smpaikan sye penah tengking2 n marah2 dia..
tapi dia sabar ngan sikap sye.. sabar dgn kerenah sye..
klau org lain lah kan.. mmg dah ditinggalkan kan???
tapi dia tetap syg n cintakan sye..

sye selalu cari pasal ngan dia.. sanggup tuduh dia yg bukan2..
tuduh dia ada pompuan lain lah..
tapi dia xputus2 bagi kepercayaan dkat sye..
dia selalu tahan ngan sikap sye selalu tuduh dia bkn2..

kami jugak penah 2 bulan xjumpe.. mase 2 bulan tu lah
kami kerap bergaduh.. smpaikan sye rase dah penat ngan dia..
tapi Alhamdulillah dia pandai mengambil semula aty sye..
sye BAHAGIA dgn dia Ya Allah..

Pada Raya pertama tahun ni.. 19/8/2012 first time
dia bawak Family dia berjumpa dgn Family sye..
Alhamdulillah family kami dah bersua muka dan saling kenal mengenali..

Alhamdulillah.. harap Kami ada Jodoh.. dia lah LELAKI pertama
yg pernah sye bawak kenal ngan family sye.. kenal ngan seluruh alih keluarga sye..
semua senang dgn dia.. 

Ya Allah Ya Tuhanku.. aq mohon padamu Ya Allah panjangkan lah umur kami..
dan dekatkan lah hati aq dan dia Ya Allah..
aq harap dia lah Lelaki yg boleh bimbing aq keduniaMu...

Moga dia akan jadi Lelaki yg Halal buatKu..

saya cintakan awak..

saya perlukan awak..

saya mahukan awak..

saya rindukan awak

dia manje saya

saya sayangkan dia..

tolong jgn amik dia dari sye.. sye ingin sehidup semati dgn dia..







No comments:

Post a Comment